Friday, January 7, 2011

Personaje 1999-2001

Inainte sa existe seria "Salveaza-ti un week-end", pe vremea cand timpul era in intregime liber pentru mine, subiectul jocurilor mele il facea inventarea de personaje si de spatii pe care acestea sa le populeze.
Precursorii i-au reprezentat o serie de anamorfoze obtinute cu ajutorul unui copiator. Numele le-a fost definitivat in 2005 desi in general, nu am facut schimbari majore.
Precursorii:
Bikeko pembe - 1999
Mwasi mpe bikeko - decembrie 1999

Primul din serie, in august 2000 a fost acesta:

Pseudorevelatie - august 2000
 In decembrie 2000, lucrurile au inceput sa devina o idee mai interesante. Poate ca cel mai important aspect pentru mine il reprezinta incercarea de a renunta la simetrie. Pe de alta parte sugestiile de perspectiva si incadrarea intr-un spatiu mi-au influentat alte lucrari si au devenit una din preocupari.
Mwana pembe - decembrie 2000
Bau-bau (Boogeyman) - ianuarie 2001
In vacanta de vara din 2001 am continuat seria personajelor, insa am schimbat putin nota. Simetria s-a intors pentru o vreme...
Personaj interior - iulie-august 2001
 Observati cum la vremea aceea aveam alt pseudonim :)
Autosevire (sau Autofagie) - iulie-august 2001

Va urma...


0 comentarii: