Wednesday, April 6, 2011

Sticlele mele II

Astazi continui seria cu sticle si adaug ultimile doua lucrari din 1997 pe care le consider reprezentative pentru serie. Din punctul meu de vedere acestea sunt cele mai bune lucrari cu sticle din anul respectiv. Prima, am botezat-o "Sticle rosii" (mai are o surioara albastra), consider ca a reprezentat solutia perfecta in momentul respectiv si, daca vreti, un punct de cotitura in modul in care am abordat pictura de atunci inainte. Lucrarea, din cate imi amintesc, nu se mai afla in posesia mea de mai multa vreme si nu am avut ocazia sa ii fac o fotorafie mai buna...
Sticle rosii - ulei pe carton, 1997
Ultima lucrare de acest gen a anului, in vacanta de iarna am abordat alt subiect, imi este si acum foarte draga desi este departe de a fi o "capodopera". Am schimbat paleta si formatul suportului, ca sa nu mai spun ca a fost cea mai mare pictura in ulei a mea pana in momentul respectiv...

Nu am sa insist cu mai multe explicatii si nici nu am sa "dezvalui" greselile. Cel mai ciudat este ca la aceasta lucrare am ales sa pun in prim plan cele mai mari obiecte, motiv pentru care a si fost criticata de catre profesori. Mai jos sunt cateva detalii.
Va urma...

0 comentarii: